Et brandskabende digitalt bureau

DNA Design er et digitalt bureau, der skaber stærke brands for entreprenører og B2B virksomheder. Vores løsninger er altid baseret på stærke indsigter og virksomhedens dna.

Services

Digital strategi

Vi sætter i fællesskab nogen klare digitale mål,
som referer direkte til KPI'erne i din forretningsstrategi.

Læs mere

Website

Giv dine kunder en digital oplevelse, de ikke glemmer.
Eller forsvind i mængden. Det er op til dig.

Læs mere

E-commerce

Vi kan hjælpe dig med at give dine kunder
en behagelig og inspirerende købeoplevelse.

Læs mere

Brand Awareness

Forudsætning for et salg er, at kundernes har set og kan huske dit brand.
Vi har en 360 graders tilgang til online marketing.

Læs mere

Cases

Showreel

Digital strategi kræver
helikopterudsyn

Digital strategi

Hvis din digitale strategi ikke komplementerer din forretningsstrategi, har du ikke andet end en flyvemaskine uden vinger.

Vi kulegraver din forretningsstrategi og arbejder tæt sammen med dig om at skræddersy en strømlinet digital køreplan.

Vi sætter i fællesskab nogen klare digitale mål, som referer direkte til KPI’erne i din forretningsstrategi.

Noget for dig? Vores kunder er i hvert fald flyvende.

Websites der fanger målgruppen

Websites

Vi er alle forbrugere. Så vi ved alle, hvordan det føles at blive bombarderet med informationer, som vi ikke skal bruge til noget.
Dag ud og dag ind.



For at engagere dine kunder, skal du have en dybdegående indsigt i, hvem de er, hvordan de bruger deres tid online, hvad de kan lide, og hvad de vil opnå.



Vi definerer din målgruppe via arketyper.
Det skærper og målretter kommunikationen på dit website. Herefter bruger vi den nyeste teknologi til at udvikle effektive, interagerende og brugervenlige user interfaces.



Giv dine kunder en digital oplevelse, de ikke glemmer. Eller forsvind i mængden.
Det er op til dig.

Informationsarkitektur

Vi hjælper med at strukturere indholdet på websitet og gør det nemt for de besøgende at finde det, de leder efter.

UI & UX design

Ved at kombinere stringente principper med kreativ brug af brugerfladen, skaber vi gode brugeroplevelser på websitet, der er i tråd med dit brand.

Umbraco CMS

Til at administrere content anbefaler vi normalt Umbraco, som er et open source CMS-system med mange muligheder. Det er samtidig fleksibelt og nemt at bruge.

Content der gør en forskel

Vi skaber indholdet der gør forskellen for dit brand. Lige fra skarp tekst til at fængslende billeder, videoer og motion grafik.

I dag handler vi
online

E-commerce

Meget er sket siden stenaldermanden brugte en masse tid på at fange fisk til frokost. I dag handler vi online og ecommerce er blevet et centralt element for mange virksomheder. For at opnå succes skal brugeren være i centrum. Derfor fokuserer vi på at øge konverteringen ved at skræddersy indholdet til kunderejsen. Og skabe en behagelig og inspirerende købeoplevelse.

Bag overfladen understøtter vores solide og brugervenlige Ecommerce platforme dig i at administrere produkter, priser, kunder og lager.

Vi bruger vores medie-knowhow til at skabe efterspørgslen på dine produkter, så du får mest muligt ud af din forretning. Det gør vi ved at skabe den rette trafik, på de rette tidspunkter, via de rette kanaler.

Det er lidt ligesom at fange en fisk. Bare langt mere sofistikeret.

Kunsten at blive
set og husket

Brand Awareness

Forudsætning for et salg er, at kundernes har set og kan huske dit brand.

Det er derfor vigtigt at opbygge og vedligeholde kendskabet til dit brand på den lange bane i et naturligt samspil med kortsigtede taktiske initiativer.

Vi har en 360 graders tilgang til online marketing. Vi sikrer at indsatsen går hånd i hånd med jeres forretningsmodel, digitale strategi og brand identitet.

Herefter konverterer vi leads til kunder via vores lead genereringsmodel så opmærksomheden.

Cases

Se hvad der gemmer
sig i vores cases

Åben vores cases og mød de virksomheder, som har fået et digitalt løft. Dyk ned i vores cases og se hvordan vi har løst opgaven for vores kunder.

Starc

Every Students Arc

Starc er en global uddannelses-platform med hovedsæde i Dubai.

Starc’s mål er, at gøre uddannelse tilgængelig for alle, via en revolutionerende uddannelsesplatform, som forbinder alle indenfor uddannelsesverdenen. I 2019 testes platformen på internationale uddannelsesinstitutioner i Dubai i 2019 og i 2020 skal platformen være klar til at rulles ud globalt. DNA Design fungerer som STARCs brand og kommunikationsafdeling.

Uddannelse 2.0

Skolesystemet er udsprunget af industrialiseringen og processen er designet som en fabrik. Alle skal igennem samme proces via de samme klassetrin og via de samme værktøjer. Og når de kommer ud på den anden side, skal samfundet have udbytte af sin investering. Derfor skal de også helst igennem hurtigst muligt.

Starc vil flytte uddannelsessystemet frem til det 21ende århundrede. Det vil de gøre ikke bare via en revolutionerende platform, men også en revolutionerende idé.

Starc empowers and motivates students and their support network to reach their greatest potential.
Ansar Yawar
Founder
Ingen kompromisser

Starc vil ændre verden. De vil ændre måden vi tænker på uddannelse. Uddannelse skal være for alle - og for altid. De vil motivere alle indenfor uddannelsessystemet, ved at give dem de bedste og mest moderne værktøjer.

Starc giver dig adgang til dit skolenetværk, minder, noter, dokumenter og adgang til den nyeste læring både under og efter din officielle uddannelse. Der er ikke indgået nogen kompromisser med at udvikle systemet. Det skulle der selvfølgelig heller ikke gøres da vi skulle lancere deres brand-website.

Unite people, wherever they are, through education, communication and collaboration.
Ansar Yawar
Founder

Se flere af vores cases

CSIS

Sælgende website.
Helt sikkert.

CSIS er nordens førende IT-sikkerheds-virksomhed. De hjælper med at beskytte nogle af verdens største kommercielle virksomheder. Virksomheden har mere end 80 ansatte fordelt på over 20 nationaliteter. CSIS havde brug for en digital partner, der kunne udvikle og drive et stabilt, lettilgængelig og sælgende website. Men det var også vigtigt for CSIS at få en partner, der kunne styrke CSIS brand-position som en global IT-sikkerhedsvirksomhed.

CSIS_website

Vi designede et website som iscenesætter CSIS personlighed. Det er moderne, holistisk, fremadsynet, professionelt og let i sit udtryk. I dag hjælper vi løbende CSIS med at få Value for money ud af deres digitale tilstedeværelse via strategisk sparring på områder som online marketing og lead automation.

Se flere af vores cases

FDB møbler

Danmarks
smukkeste
comeback

FDB Møbler har spillet en afgørende rolle i dansk designs historie siden starten i 1929. Men midt i 70’erne var tiden løbet fra FDB Møbler, og de var nu et afsluttet kapitel i historien om dansk møbeldesign. Her kunne historien slutte, hvis ikke det var for Coop som insisterede på at få bragt FDB møbler tilbage i det nye århundrede. DNA Design stod bag lanceringen.

Udfording

Opgaven lød på at lave et separat website, som skulle administreres af SuperBrugsen.

Sammen med Republica designede vi en smuk responsiv brugerflade, hvor de klassiske møbler blev kombineret med et moderne user interface. Vores opgave bestod i at gøre websitet dynamisk, logisk og brugervenligt for både bruger og administrator.

Nemt at søge mellem produkter

Det skulle være nemt at søge mellem produkterne – inkl. alle varianterne – og bestille møblerne direkte. Samtidig skulle administratoren have mulighed for at styre konkurrencer, nye produkter, produktvarianter, medlems- og kampagnepriser mv.

Vi valgte at bruge Umbraco som platform til at styre frontend og backend. I tæt samarbejde med Republica fik vi skræddersyet et stærkt, solidt og fleksibelt backend panel, som passede til kravene.

Bestillingssystemets funktion

Selve bestillingssystemet er integreret med SuperBrugsens logisitik-system, så brugerne kan afhente ordren i nærmeste SuperBrugsen allerede efter kort tid. I dag bliver websitet brugt af titusinder af aktive brugere hver uge.

Se flere af vores cases

Wallframe

Billeder som rammer

Wallframe er en online platform, som stiller billeder taget af professionelle, såvel som amatører, til rådighed. Billeder man kan få trykt og tilsendt, i den størrelse og ramme man ønsker.

Historien bag Wallframe

WallFrame er stiftet af dokumentaristerne Cecilia Valsted og Lars Brask. De har blandt andet stået bag den oscarnominerede dokumentarfilm Burma VJ.

De står bl.a. bag IndieFrame, som er en platform, hvor alle kan uploade deres billeder til pressen. Platformen har på 2 år 70.000 brugere som har uploadet over 150.000 fotos. IndieFrame var med i løvens hule hvor serie-iværksætteren købte sig ind i virksomheden.

Ideen bag

Ideen bag WALLFRAME er, at stille de bedste billeder fra IndieFrame til rådighed for alle. Billederne kan købes med en ramme og hænges op i dagligstuen, soveværelsen eller på kontoret.

Løsningen

DNA Design udviklede en webshop til WALLFRAME som gør det muligt for brugerne at få et overblik over autentiske billeder taget fra hele verden, købe og få leveret dem med i en valgfri størrelse og ramme.

Det har været en fornøjelse at arbejde med DNA Design. De har hjulpet os med at sætte de rigtige ord på vores koncept og oprettet et visuel æstetisk univers med den rette funktionalitet, så vores idé kunne søsættes på bedste vis.
Cecilia Valsted & Lars Brask
Ejer & Founder af Wallframe

Se flere af vores cases

Den Gamle Fabrik

Gammel fabrik – nye medier

DEN GAMLE FABRIK ønskede at blive skarpere på brugen af de nye mediekanaler som Facebook og Instagram. Den skulle være mere personlig og i øjenhøjde med brugerne. DNA Design har igennem en årrække hjulpet med at få aktiveret brugerne på Facebook. Herudover skulle brandkommunikationen gøres skarpere på Facebook. Temaet fra andre kommunikationskanaler skulle ikke blot gengives på Facebook. Det skulle styrkes og være på Facebook’s præmisser.

Kreative kampagner i brandets ånd

Med afsæt i det udviklede vi en Facebook strategi som lagde vægt på engagerende opslag, konkurrencer, sjove kreative billeder og videoer. Alt sammen skulle det styrke brandets ånd på de sociale medier.

En bredere fanskare

DEN GAMLE FABRIK havde det svært på Facebook. Fansene var for få og bestod af en snæver målgruppe af kvinder mellem 40-55 år. De fik ikke nok ud af deres Facebook-side, og havde svært ved at nå ud til de rette i forbindelse med produktlanceringer. Derfor var der brug for at få skabt content på Facebook, som kunne skaffe dem flere likes og en bredere fanskare.

Årshjul, der ruller derudaf

Igennem en årrække har vi udviklet en årshjul og temaer som iscenesatte DEN GAMLE FABRIKs kerneværdier og plads på markedet som Danmarks foretrukne marmeladebrand.

Det lykkedes os at få fremhæve nostalgien, kvaliteten og ikke mindst familien Danmarks traditioner og fælleskab omkring spisebordet med DEN GAMLE FABRIK i centrum, via engagerende stemningsopslag, konkurrencer og opskrifter.

Se flere af vores cases

Hamsa Yoga

En digital opstramning

Hamsa Yoga Studio er Danmarks førende yogastudie med tre studier i København og Århus og over 17.000 medlemmer. Hamsa Yoga har rødder i den tantriske tradition og er kendt for sine indbydende, velfungerende og imødekommende yogastudier.

En digital platform i Hamsa’s ånd

Vores opgave var at modernisere den digitale platform og gøre det mere effektivt og intuitivt at bruge. Herudover var det vigtigt at skabe et visuelt univers som udtrykte Hamsa Yogas ånd.

Holistisk og harmonisk løsning

Vi udviklede Hamsa Yoga’s digitale platforme, som består af et website, en webshop, et administrations- og økonomisystem, nyhedsbrev- og SMS system, et booking- og check-in system til holdtræning. Alt sammen i et intuitivt, enkelt og brugervenligt univers hvor farver og billeder skaber harmoni og mystik.

Limited Editions

Kunsten at sælge kunst

Limitededitions.dk er en webshop og et online magasin med fokus på kunst og kreativitet af høj kvalitet. Limitededitions.dk har et showroom i hjertet af København samt et tæt samarbejde med en række lokale og internationale kunstnere som bidrager med produkter til shoppen og artistiske indlæg.

Minimalistisk design med mange muligheder

Vi designede en minimalistisk og inspirerende webshop, hvor billeder og kunst er i fokus. Værkerne er inddelt så det er nemt at søge i kategorierne type, stil og pris. Hver kunster har fået sin egen profilside, hvor man kan få en indsigt i deres baggrund, historie og værker. Udover webshoppen, har vi hjulpet med markedsføring på tværs af digitale touchpoints, herunder e-mail markedsføring og Adwords.

The Yacht Club

Sitet blev søsat med succes

The Yacht Club er et helt nyt deleøkonomisk koncept, som giver flere mennesker mulighed for at realisere drømmen om at eje en Yacht. Som medlem af The Yacht Club ejer man hele to både sammen med 8, 14 eller 19 andre.

Kurs mod 360° kommunikation

Vi skabte et website for The Yacht Club, hvor billeder og video talte sit helt eget sprog. Vi bistod med tekstforfatningen for at sikre, at dette helt nye koncept blev forklaret på en letforståelig og professionel måde. Herudover udviklede vi, ud fra samme koncept, et selvstændigt charter website, så foreningerne hos The Yacht Club kan charter deres Yachts ud, når de er ledige.

Iscenesæt drømmen

Vi stod bag art direction af en promo-video som iscenesætter drømmen og oplevelserne ved at eje en Yacht, men også en Motion Graphic som forklarer hele konceptet helt enkelt.

Paulun

Spritny mæglerkæde fra 1973.

Paulun blev lanceret i august 2019, som Købehavns nyeste uafhængige mægler med seks butikker i København. Men rent faktisk startede historien helt tilbage i 1973 ved ejendomsmægler Niels Hald. DNA Design fik til opgave at lancere Københavns nye mægler – digitalt.

46 års erfaring – kodet ned

I 1970 var der ikke mæglerbutikker, som vi kender dem i dag. Her foregik handlerne og dialogen med udgangspunkt i mæglerens privatbolig. Det var nærværende, personligt og med dialogen som det helt centrale udgangspunkt. Det er de samme grundværdier og tanker, der er fundamentet hos Paulun nu.

Med relanceringen af det nye navn og website, har vi kogt virksomhedens erfaring ned til en brugeroplevelse, som fremmer dialogen med den moderne bruger.

Vi er super glade for at vi valgte DNA Design som samarbejdspartner - de er en kæmpe fornøjelse at arbejde med. De er utrolig engagerede og kompetente.
Torben Hald
Den grønne sprinttrøje

Som den lille udfordrer til de store mæglerkæder, har det været vigtigt at brugeroplevelsen er i højsædet. Hastighed er blandt andet alpha og omega for en god brugeroplevelse – især på et site hvor at brugerne er afhængige af at få overblikket over en række valgmuligheder. Det har derfor været vigtigt at iklæde Paulun, med den grønne sprintertrøje fra dag 1 af i form af et lynhurtigt website.

Se flere af vores cases

Stad Projekt

Byens nye superhelt.

Stad Projekt har høje ambitioner for boligudvalget i byen. De ønsker at skabe boliger, som tager udgangspunkt i de mennesker, der skal bo i dem. Det handler ikke bare om flotte stregtegninger, men om matche demografi og lokale behov. DNA Design fik til opgave at udvikle et website med høje ambitioner - i øjenhøjde.

Et website bygget på et solidt fundament

Stad Projekt arbejder sammen med Stad Erhverv om at gøre byen bedre. Det var derfor vigtigt at de fik bygget hver deres brugerflade, men et fælles og solidt fundament.

Websitet er derfor super hurtigt, intuitivt og automatiseret i forhold til mæglernes arbejdsprocesser og brugernes behov.

Det gør livet nemt for administrationen, da de via få kliks kan opdatere sager på tværs af alle digitale touchpoints. Samtidig kan brugerne altid stole på, at sagerne er 100% opdateret.

Lorem ipsum…
Navn ipsum

Se flere af vores cases

Stad Erhverv

Byens nye superhelt.

For Stad Erhverv er byen ikke blot de mursten den er bygget af. Det er blot rammen. Byen er den ånd som byens borgere og virksomheder skaber. Det fuldender portrættet. Stad Erhverv ønsker at skabe en varieret og alsidig by ved at give virksomheder og borgere de rigtige rammer. Førstehåndsindtrykket er dog alpha og omega – og det skabes ofte digitalt.

Et website bygget på et solidt fundament

Stad Erhverv arbejder sammen med Stad Projekt om at gøre byen bedre. Det var derfor vigtigt at de fik bygget hver deres brugerflade, men et fælles og solidt fundament som tager udgangspunkt i byens ånd.

Websitet er derfor super hurtigt, intuitivt og automatiseret i forhold til mæglernes arbejdsprocesser og brugernes behov.

Det gør livet nemt for administrationen, da de via få kliks kan opdatere sager på tværs af alle digitale touchpoints. Samtidig kan brugerne altid stole på, at sagerne er 100% opdateret.

Lorem ipsum.
Navn ipsum

Se flere af vores cases

Vi blogger
om det digitale

Blog

Lorem ipsum.

Blog post1

En digital opstramning

Hamsa Yoga Studio er Danmarks førende yogastudie med tre studier i København og Århus og over 17.000 medlemmer. Hamsa Yoga har rødder i den tantriske tradition og er kendt for sine indbydende, velfungerende og imødekommende yogastudier.

Blog post2

Den Gamle Fabrik på nye medier

Den Gamle Fabrik ønskede at blive skarpere på brugen af de nye mediekanaler som Facebook og Instagram. Den skulle være mere personlig og i øjenhøjde med brugerne. DNA Design har igennem en årrække hjulpet med at få aktiveret brugerne på Facebook. Herudover skulle brandkommunikationen gøres skarpere på Facebook. Temaet fra andre kommunikationskanaler skulle ikke blot gengives på Facebook. Det skulle styrkes og være på Facebook’s præmisser.

Blog post3

Den Gamle Fabrik på nye medier

Den Gamle Fabrik ønskede at blive skarpere på brugen af de nye mediekanaler som Facebook og Instagram. Den skulle være mere personlig og i øjenhøjde med brugerne. DNA Design har igennem en årrække hjulpet med at få aktiveret brugerne på Facebook. Herudover skulle brandkommunikationen gøres skarpere på Facebook. Temaet fra andre kommunikationskanaler skulle ikke blot gengives på Facebook. Det skulle styrkes og være på Facebook’s præmisser.

Kontakt

Mød teamet

IDEAS PULL THE TRIGGER,
INSTINCT LOADS THE GUN

Senai Solommon

CEO, strateg & kreativ

senai@dna-design.dk
+45 26 90 98 96

Læs mere

THE BUSINESS BUILDER & STRATEGIST

Senai etablerede DNA Design tilbage i 2007.
Han besidder det forkromede strategiske overblik og rådgiver kunderne på tværs af digitale discipliner så strategi og eksekvering går op i en højere enhed.

Hans mantra er nysgerrighed, vidensbegærlighed, fokus og flid.

Senai har en kandidatgrad i international virksomhedskommunikation fra CBS og er uddannet tekstforfatter hos Tekstlinjen.

INSPIRATION COMES
FROM OBSERVATION

Anne Mette Stage

Art Director

am@dna-design.dk
+45 42 94 40 44

Læs mere

GLOBETROTTING ARTIST & EXPERIENCE DESIGNER

At rejse er at leve. Anne Mette er født og opvokset i Odense, men har boet på fire forskellige kontinenter, i fem lande og endnu flere byer.

Hun bruger sin stærke intuition og sit kreative sind til at skildre kundens visuelle identitet og historie via digitale platforme.

Anne Mette er oprindeligt uddannet designteknolog hos TEKO, men tog efterfølgende mediegrafikeruddannelsen hos Syddansk Erhvervsskole, hvor hun blev hædret med en sølvmedalje – den højeste udmærkelse man kan opnå.

THE DEVIL IS
IN THE DETAILS

Abdel Seoud

Head of Development

abdel@dna-design.dk
+45 28 10 29 59

Læs mere

THE MEDIA ARCHITECT & NINJA

Abdel er den tekniske mediearkitekt. Han forbinder medier, mennesker og digitale universer så det hele går op i en højere enhed.

Han er et teknisk vidunder som siden start 00'erne har udviklet en imponerende lang række digitale platforme i både PHP og .NET. Alt fra CMS systemer, webshops, portaler, E-learning, spil og Apps. Med erfaring kommer knowhow og med knowhow går tingene bare stærkere. Derfor har Abdel fået øgenavnet "Ninjaen".

Abdel har været tilknyttet DNA Design siden 2007 og har en Bachelor i Medialogi fra Aalborg universitet.

READ THE WORDS,
FEEL THE ATTITUDE

Linda Hansen

Social Media Strategist

linda@dna-design.dk
+45 21 25 13 88

Læs mere

THE USER PSYCHOLOGIST & PEOPLE PERSON

Hendes kernekompetencer er digital kommunikation, perceptionspsykologi, kognition og digitale strategier.

Linda har især en forkærlighed for sociale medier, og hun hjælper til dagligt virksomheder med deres social media performance. Det siges om Linda, at hun ved mere om brugerne, end de selv gør. Vi er ikke utilbøjelige til at give dem ret.

Linda er cand. mag. i kognition og kommunikation.

MORE FACTS,
LESS OPINIONS

Deniz Güngör

Online Marketing Consultant

deniz@dna-design.dk
+45 28 71 81 00

Læs mere

THE DATA ANALYST & NUMBER CRUNCHER

Han vejleder i strategisk brug af SEM/SEO og kender Google's Adwords og Analytics paneler til fingerspidserne.

Han er manden, der har hovedansvaret for at få vores kunders websites forrest i køen på Google.

Deniz er certificeret hos Google, men har desuden et hav af certifikater indenfor astrologi som han har en særlig forkærlighed for.

Han har desuden en Bachelorgrad i kommunikation og virksomhedsstudier fra RUC.

Retur til team

Har du noget
på hjertet?


Vi elsker spændende udfordringer. De tvinger os til at tænke nyt.
Det er dem, der holder os vågne om natten og presser os til at udvikle løsninger ud over det sædvanlige.

Har du en udfordring, du gerne vil dele med os, så kontakt os.