Baggrund
Baggrund

Baggrund

WOK er Danmarks eneste økologiske Thai takeaway kæde. Konceptet så sit lys i 2010 og er i dag et af de mest foretrukne takeaway kæder i København. 

WOK har givet danskerne en praktisk og hurtig måde at få leveret en tilberedt kulinarisk oplevelse som samtidig er bæredygtig og et sundere alternativ til traditionel fast food.

Opgaver
Opgaver

Opgaver

DNA Design har siden WOK så sit lys i 2010 stået for den visuelle identitet, den digitale profil, PR og Social Media strategi.

Efter at WOK er gået fra at være en enkel forretning til at blive en kæde, har vi udviklet skræddersyede forretningsoptimerende softwares, der giver et real-time overblik over varelager, indkøb og køkkenproduktionen.

Det har sikret at WOK har formået at levere den høje kvalitet, i den rette hastighed, på tværs af butikkerne, med begrænsede transaktionsomkostninger.

Besøg wokken.dk
Vores tilgang
Vores tilgang

Vores tilgang

WOK er blevet nomineret og vundet en række priser. Bl.a. 'Årets takeaway' og 'Byens bedste' henholdsvis af Ibyen og AOK, samt fået overrakt 'Thai Select awarden' af den Thailandske ambassade. WOK har en stærk google placering, PR og social media tilstedeværelse som sikrer en høj kendskabsgrad.

Se case video Play video

WOK - Social Kapital

DNA Design Testimonial
Testimonial
“DNA Design er meget mere end "bare" vores digitale bureau. De er en samarbejdspartner som rådgiver os i hvordan vi via digitale platforme får mest muligt ud af vores produktion, indretning, kommunikation og salg.

Sally MatrawyDriftschef