Digital Strategi

En flyvende forretningsstrategi

Hvis din digitale strategi ikke komplementerer din forretningsstrategi, har du ikke andet end en flyvemaskine uden vinger.

Vi kulegraver din forretningsstrategi og arbejder tæt sammen med dig om at skræddersy en strømlinet digital køreplan.

Vi sætter i fællesskab nogen klare digitale mål, som referer direkte til KPI’erne i din forretningsstrategi.

Noget for dig? Vores kunder er i hvert fald flyvende.

Kan vi hjælpe dig?

Vi elsker spændende udfordringer. De tvinger os til at tænke nyt. Det er dem, der holder os vågne om natten og presser os til at udvikle løsninger ud over det sædvanlige. Har du en udfordring, du gerne vil dele med os, så kontakt os – VI ER KLAR.

Vil du vide mere?

Gør din virksomhed klar til den digitale økonomi

Senai Solommon 10. august 2015

Den digitale økonomi åbner op for nye muligheder og viser vejen frem til en nemmere levevej, hvor vi som samfund kan drage nytte af hinanden. Om det er vidensdeling, genbrug af ting og sager eller deling af selfies og hashtags. ”Sharing is caring” og lige præcist det emne vil jeg dykke ned i nu. Takket […]

Læs mere

Kundeinvolvering: Dine kunder – tur retur

Linda Y. Hansen 04. juni 2014

Det kræver lid og tid at skabe kundeinvolvering på dit website. Måske er det lykkes dig at få kunderne ind i “butikken”. De besøgende bruger flere minutter på dit site, ikke fordi at de har problemer med at navigere rundt, men fordi de er oprigtigt interesseret i det indhold som de får tilbudt. Det store spørgsmål er […]

Læs mere

Brugerindsigt: Er dit website en god forretning?

Senai Solommon 25. april 2014

Betragt dit website som en fysisk forretning. Er det indrettet, så kunderne kan finde, hvad de søger? Tager varerne sig ud fra sin bedste side? Kan kunderne få hjælp og rådgivning, når de har brug for det? Hvis ikke, kan du øge omsætningen alene ved at optimere dit website ud fra din brugerindsigt. Dit website […]

Læs mere

Content Marketing – Kom dine kunder i forkøbet

Linda Y. Hansen 27. november 2014

Content Marketing er ikke et nyt fænomen, men ikke desto mindre glemmer mange virksomheder at prioritere deres indhold og deres pull-markedsføring, så målgruppen bliver interesseret og får lysten til at komme til dig. ”Content markedsføring hvad for noget? Mit indhold fejler intet! Det er da totalt spild af tid! Vores produkter taler for sig selv!..” […]

Læs mere
DNA Design Testimonial
Republica
Via vores samarbejdsaftale med DNA Design har vi formået at blive et af detailhandlens mest foretrukne reklamebureau, nu også på digitale område."

Lars HenrikDigital direktør, Republica