Social media

Vi skaber og varetager din sociale identitet

Få success på de sociale medier.

Sociale medier har ændret vores måde at være sociale på. Men på en måde er de bare nye redskaber, der hjælper os med at gøre noget, vi altid har gjort. Nemlig udtrykke os.

Centralt for alle meningsfulde udtryk er konteksten og indholdet. Med udgangspunkt i din forretningsstrategi hjælper vi med at vælge de rette sociale mediekanaler, og vi udvikler den rette content strategi, som skaber værdi for din virksomhed.

Vi involverer og rådgiver din organisation for at skabe de rette rammer for eksekveringen. Og vi tager også gerne din virksomheds maske på og administrerer dine sociale medier for dig.

Kan vi hjælpe dig?

Vi elsker spændende udfordringer. De tvinger os til at tænke nyt. Det er dem, der holder os vågne om natten og presser os til at udvikle løsninger ud over det sædvanlige. Har du en udfordring, du gerne vil dele med os, så kontakt os – VI ER KLAR.

Vil du vide mere?

10 fif til en social mediestrategi som siger spar fem

Linda Y. Hansen 29. oktober 2014

At vinde på de sociale medier, er som at vinde i et slag poker. Det kræver en vis portion held, men det kræver i den grad også en solid social mediestrategi og en gennemtænkt plan… men hvordan laver man det bedste pokerface på Facebook? Hvordan vinder man brugernes tillid, og hvad får folk til at […]

Læs mere

Tips og tricks til de sociale medier

Linda Y. Hansen 11. september 2014

”Face”, ”like me”, ”tweet” og ”hashtag” er blevet velkendte udtryk på de sociale medier og for nogle virksomheder kan det være en jungle at finde rundt i, når man måske ikke er helt med på det sociale beat. For hvordan skal man skabe en kommunikationsstrategi på de sociale medier, når man ikke snakker samme sprog […]

Læs mere

Snap for Business – Gode tricks til din Snapchat strategi

Linda Y. Hansen 17. september 2015

Snapchat er for mange virksomheder en uoverskuelig app, som man enten ikke vil eller ikke tør kaste sig ud i. For det er jo noget kun de unge fjoller rundt med, og det er måske også lidt for omfattende at kaste sig ud i… Undskyldninger er der mange af, men faktum er, at hvis du […]

Læs mere

Content Marketing – Kom dine kunder i forkøbet

Linda Y. Hansen 27. november 2014

Content Marketing er ikke et nyt fænomen, men ikke desto mindre glemmer mange virksomheder at prioritere deres indhold og deres pull-markedsføring, så målgruppen bliver interesseret og får lysten til at komme til dig. ”Content markedsføring hvad for noget? Mit indhold fejler intet! Det er da totalt spild af tid! Vores produkter taler for sig selv!..” […]

Læs mere