Et brandskabende digitalt bureau

Alt positiv forandring er skabt af mennesker med en urokkelig passion.
Vores bidrag er, at omsætte passion til fængende kommunikation.
Det gør vi ved at bygge autentiske digitale brand platforme.

Services

Digital strategi

Vi sætter i fællesskab nogen klare digitale mål,
som referer direkte til KPI'erne i din forretningsstrategi.

Læs mere

Website

Giv dine kunder en digital oplevelse, de ikke glemmer.
Eller forsvind i mængden. Det er op til dig.

Læs mere

E-commerce

Vi kan hjælpe dig med at give dine kunder
en behagelig og inspirerende købeoplevelse.

Læs mere

Brand Awareness

Forudsætning for et salg er, at kundernes har set og kan huske dit brand.
Vi har en 360 graders tilgang til online marketing.

Læs mere

Cases

Showreel

Blog

Digital strategi kræver
helikopterudsyn

Digital strategi

Hvis din digitale strategi ikke komplementerer din forretningsstrategi, har du ikke andet end en flyvemaskine uden vinger.

Vi kulegraver din forretningsstrategi og arbejder tæt sammen med dig om at skræddersy en strømlinet digital køreplan.

Vi sætter i fællesskab nogen klare digitale mål, som referer direkte til KPI’erne i din forretningsstrategi.

Noget for dig? Vores kunder er i hvert fald flyvende.

Websites der fanger målgruppen

Websites

Vi er alle forbrugere. Så vi ved alle, hvordan det føles at blive bombarderet med informationer, som vi ikke skal bruge til noget.
Dag ud og dag ind.



For at engagere dine kunder, skal du have en dybdegående indsigt i, hvem de er, hvordan de bruger deres tid online, hvad de kan lide, og hvad de vil opnå.



Vi definerer din målgruppe via arketyper.
Det skærper og målretter kommunikationen på dit website. Herefter bruger vi den nyeste teknologi til at udvikle effektive, interagerende og brugervenlige user interfaces.



Giv dine kunder en digital oplevelse, de ikke glemmer. Eller forsvind i mængden.
Det er op til dig.

Informationsarkitektur

Vi hjælper med at strukturere indholdet på websitet og gør det nemt for de besøgende at finde det, de leder efter.

UI & UX design

Ved at kombinere stringente principper med kreativ brug af brugerfladen, skaber vi gode brugeroplevelser på websitet, der er i tråd med dit brand.

Umbraco CMS

Til at administrere content anbefaler vi normalt Umbraco, som er et open source CMS-system med mange muligheder. Det er samtidig fleksibelt og nemt at bruge.

Content der gør en forskel

Vi skaber indholdet der gør forskellen for dit brand. Lige fra skarp tekst til fængende billeder og videoer.

I dag handler vi
online

E-commerce

Meget er sket siden stenaldermanden brugte en masse tid på at fange fisk til frokost. I dag handler vi online og ecommerce er blevet et centralt element for mange virksomheder. For at opnå succes skal brugeren være i centrum. Derfor fokuserer vi på at øge konverteringen ved at skræddersy indholdet til kunderejsen. Og skabe en behagelig og inspirerende købeoplevelse.

Bag overfladen understøtter vores solide og brugervenlige Ecommerce platforme dig i at administrere produkter, priser, kunder og lager.

Vi bruger vores medie-knowhow til at skabe efterspørgslen på dine produkter, så du får mest muligt ud af din forretning. Det gør vi ved at skabe den rette trafik, på de rette tidspunkter, via de rette kanaler.

Det er lidt ligesom at fange en fisk. Bare langt mere sofistikeret.

Kunsten at blive
set og husket

Brand Awareness

Forudsætning for et salg er, at kundernes har set og kan huske dit brand.

Det er derfor vigtigt at opbygge og vedligeholde kendskabet til dit brand på den lange bane i et naturligt samspil med kortsigtede taktiske initiativer.

Vi har en 360 graders tilgang til online marketing. Vi sikrer at indsatsen går hånd i hånd med jeres forretningsmodel, digitale strategi og brand identitet.

Herefter konverterer vi leads til kunder via vores lead genereringsmodel så opmærksomheden.

Vi omsætter passion til fængende kommunikation

Sammen forløser vi dit potentiale

Vi lever i en fantastisk tid hvor at alle kan nå ud over rampen ved at bruge digitale kanaler.
Det betyder dog også at det aldrig har været sværere at bryde igennem lydmuren.
Hvis du har passionen, så har vi værktøjskassen - og sammen kan vi forløse potentialet.

Formål fanger først

Alt for meget virksomhedskommunikation handler om rationelle egenskaber og fordele. Det er også vigtigt. Men hvis du har læst så langt, så vil du også vide at formål fanger. Hvis dit formål også driver den målgruppe du vil tale til, er du 90% i mål. I sidste ende investerer de ikke i dig, men i sig selv. Vi hjælper dig med at sætte ord på din passion, så din målgruppe drives af dit ærlige og autentiske formål.

Vi bygger et tidsvarende brand

Når vi har defineret dit formål er du godt kørende. Herefter bruger vi vores strategiske og kreative kræfter til at bygge en solid brand platform, som vil bestå tiden. Den vil indeholde alle dine strategiske budskaber, tone of voice og det visuelle univers, som afspejler dit dna bedst. Det er en investering som vil give afkast på tværs af din forretning .

Din helt egen kommunikationsafdeling

Kommunikation er ikke en kampagne, lancering af et nyt website eller et opslag på de sociale medier. Kommunikation handler om at være konsistent. Vores passion er ikke bare at skabe dit brand, men også at hjælpe dig med at få det maksimale ud af det.

Vores partner programmer sikrer, at dine potentielle kunder, samarbejdspartnere og investorer konstant møder dit brand med kvalitetsindhold på alle digitale kanaler.

Vi kan sammensætte et dedikeret team bestående af en brand strateg, en art director, en udvikler, en marketingskonsulent, en tekstforfatter og en video- & fotograf, som hver måned sørger for at afsætte tid af til at sikre at du giver dine konkurrenter baghjul.

Cases

Se hvad der gemmer
sig i vores cases

Åben vores cases og mød de virksomheder, som har fået et digitalt løft. Dyk ned i vores cases og se hvordan vi har løst opgaven for vores kunder.

Starc

Every Students Arc

Starc er en global uddannelses-platform med hovedsæde i Dubai.

Starc’s mål er, at gøre uddannelse tilgængelig for alle, via en revolutionerende uddannelsesplatform, som forbinder alle indenfor uddannelsesverdenen. I 2019 testes platformen på internationale uddannelsesinstitutioner i Dubai i 2019 og i 2020 skal platformen være klar til at rulles ud globalt. DNA Design fungerer som STARCs brand og kommunikationsafdeling.

Uddannelse 2.0

Skolesystemet er udsprunget af industrialiseringen og processen er designet som en fabrik. Alle skal igennem samme proces via de samme klassetrin og via de samme værktøjer. Og når de kommer ud på den anden side, skal samfundet have udbytte af sin investering. Derfor skal de også helst igennem hurtigst muligt.

Starc vil flytte uddannelsessystemet frem til det 21ende århundrede. Det vil de gøre ikke bare via en revolutionerende platform, men også en revolutionerende idé.

Starc empowers and motivates students and their support network to reach their greatest potential.
Ansar Yawar
Founder
Ingen kompromisser

Starc vil ændre verden. De vil ændre måden vi tænker på uddannelse. Uddannelse skal være for alle - og for altid. De vil motivere alle indenfor uddannelsessystemet, ved at give dem de bedste og mest moderne værktøjer.

Starc giver dig adgang til dit skolenetværk, minder, noter, dokumenter og adgang til den nyeste læring både under og efter din officielle uddannelse. Der er ikke indgået nogen kompromisser med at udvikle systemet. Det skulle der selvfølgelig heller ikke gøres da vi skulle lancere deres brand-website.

Unite people, wherever they are, through education, communication and collaboration.
Ansar Yawar
Founder

Se flere af vores cases

CSIS

Sælgende website.
Helt sikkert.

CSIS er nordens førende IT-sikkerheds-virksomhed. De hjælper med at beskytte nogle af verdens største kommercielle virksomheder. Virksomheden har mere end 80 ansatte fordelt på over 20 nationaliteter. CSIS havde brug for en digital partner, der kunne udvikle og drive et stabilt, lettilgængelig og sælgende website. Men det var også vigtigt for CSIS at få en partner, der kunne styrke CSIS brand-position som en global IT-sikkerhedsvirksomhed.

CSIS_website

Vi designede et website som iscenesætter CSIS personlighed. Det er moderne, holistisk, fremadsynet, professionelt og let i sit udtryk. I dag hjælper vi løbende CSIS med at få Value for money ud af deres digitale tilstedeværelse via strategisk sparring på områder som online marketing og lead automation.

Se flere af vores cases

FDB møbler

Danmarks
smukkeste
comeback

FDB Møbler har spillet en afgørende rolle i dansk designs historie siden starten i 1929. Men midt i 70’erne var tiden løbet fra FDB Møbler, og de var nu et afsluttet kapitel i historien om dansk møbeldesign. Her kunne historien slutte, hvis ikke det var for Coop som insisterede på at få bragt FDB møbler tilbage i det nye århundrede. DNA Design stod bag lanceringen.

Udfordring

Opgaven lød på at lave et separat website, som skulle administreres af SuperBrugsen.

Sammen med Republica designede vi en smuk responsiv brugerflade, hvor de klassiske møbler blev kombineret med et moderne user interface. Vores opgave bestod i at gøre websitet dynamisk, logisk og brugervenligt for både bruger og administrator.

Nemt at søge mellem produkter

Det skulle være nemt at søge mellem produkterne – inkl. alle varianterne – og bestille møblerne direkte. Samtidig skulle administratoren have mulighed for at styre konkurrencer, nye produkter, produktvarianter, medlems- og kampagnepriser mv.

Vi valgte at bruge Umbraco som platform til at styre frontend og backend. I tæt samarbejde med Republica fik vi skræddersyet et stærkt, solidt og fleksibelt backend panel, som passede til kravene.

Bestillingssystemets funktion

Selve bestillingssystemet er integreret med SuperBrugsens logisitik-system, så brugerne kan afhente ordren i nærmeste SuperBrugsen allerede efter kort tid. I dag bliver websitet brugt af titusinder af aktive brugere hver uge.

Se flere af vores cases

Wallframe

Billeder som rammer

Wallframe er en online platform, som stiller billeder taget af professionelle, såvel som amatører, til rådighed. Billeder man kan få trykt og tilsendt, i den størrelse og ramme man ønsker.

Historien bag Wallframe

WallFrame er stiftet af dokumentaristerne Cecilia Valsted og Lars Brask. De har blandt andet stået bag den oscarnominerede dokumentarfilm Burma VJ.

De står bl.a. bag IndieFrame, som er en platform, hvor alle kan uploade deres billeder til pressen. Platformen har på 2 år 70.000 brugere som har uploadet over 150.000 fotos. IndieFrame var med i løvens hule hvor serie-iværksætteren købte sig ind i virksomheden.

Ideen bag

Ideen bag WALLFRAME er, at stille de bedste billeder fra IndieFrame til rådighed for alle. Billederne kan købes med en ramme og hænges op i dagligstuen, soveværelsen eller på kontoret.

Løsningen

DNA Design udviklede en webshop til WALLFRAME som gør det muligt for brugerne at få et overblik over autentiske billeder taget fra hele verden, købe og få leveret dem med i en valgfri størrelse og ramme.

Det har været en fornøjelse at arbejde med DNA Design. De har hjulpet os med at sætte de rigtige ord på vores koncept og oprettet et visuel æstetisk univers med den rette funktionalitet, så vores idé kunne søsættes på bedste vis.
Cecilia Valsted & Lars Brask
Ejer & Founder af Wallframe

Se flere af vores cases

Hamsa Yoga

En digital opstramning

Hamsa Yoga Studio er Danmarks førende yogastudie med tre studier i København og Århus og over 17.000 medlemmer. Hamsa Yoga har rødder i den tantriske tradition og er kendt for sine indbydende, velfungerende og imødekommende yogastudier.

En digital platform i Hamsa’s ånd

Vores opgave var at modernisere den digitale platform og gøre det mere effektivt og intuitivt at bruge. Herudover var det vigtigt at skabe et visuelt univers som udtrykte Hamsa Yogas ånd.

Holistisk og harmonisk løsning

Vi udviklede Hamsa Yoga’s digitale platforme, som består af et website, en webshop, et administrations- og økonomisystem, nyhedsbrev- og SMS system, et booking- og check-in system til holdtræning. Alt sammen i et intuitivt, enkelt og brugervenligt univers hvor farver og billeder skaber harmoni og mystik.

Limited Editions

Kunsten at sælge kunst

Limitededitions.dk er en webshop og et online magasin med fokus på kunst og kreativitet af høj kvalitet. Limitededitions.dk har et showroom i hjertet af København samt et tæt samarbejde med en række lokale og internationale kunstnere som bidrager med produkter til shoppen og artistiske indlæg.

Minimalistisk design med mange muligheder

Vi designede en minimalistisk og inspirerende webshop, hvor billeder og kunst er i fokus. Værkerne er inddelt så det er nemt at søge i kategorierne type, stil og pris. Hver kunster har fået sin egen profilside, hvor man kan få en indsigt i deres baggrund, historie og værker. Udover webshoppen, har vi hjulpet med markedsføring på tværs af digitale touchpoints, herunder e-mail markedsføring og Adwords.

The Yacht Club

Sitet blev søsat med succes

The Yacht Club er et helt nyt deleøkonomisk koncept, som giver flere mennesker mulighed for at realisere drømmen om at eje en Yacht. Som medlem af The Yacht Club ejer man hele to både sammen med 8, 14 eller 19 andre.

Kurs mod 360° kommunikation

Vi skabte et website for The Yacht Club, hvor billeder og video talte sit helt eget sprog. Vi bistod med tekstforfatningen for at sikre, at dette helt nye koncept blev forklaret på en letforståelig og professionel måde. Herudover udviklede vi, ud fra samme koncept, et selvstændigt charter website, så foreningerne hos The Yacht Club kan charter deres Yachts ud, når de er ledige.

Iscenesæt drømmen

Vi stod bag art direction af en promo-video som iscenesætter drømmen og oplevelserne ved at eje en Yacht, men også en Motion Graphic som forklarer hele konceptet helt enkelt.

Paulun

Spritny mæglerkæde fra 1973.

Paulun blev lanceret i august 2019, som Købehavns nyeste uafhængige mægler med seks butikker i København. Men rent faktisk startede historien helt tilbage i 1973 ved ejendomsmægler Niels Hald.

DNA Design fik til opgave at lancere Københavns nye mægler – digitalt.

46 års erfaring – kodet ned

I 1970 var der ikke mæglerbutikker, som vi kender dem i dag. Her foregik handlerne og dialogen med udgangspunkt i mæglerens privatbolig. Det var nærværende, personligt og med dialogen som det helt centrale udgangspunkt. Det er de samme grundværdier og tanker, der er fundamentet hos Paulun nu.

Med relanceringen af det nye navn og website, har vi kogt virksomhedens erfaring ned til en brugeroplevelse, som fremmer dialogen med den moderne bruger.

Vi er super glade for at vi valgte DNA Design som samarbejdspartner - de er en kæmpe fornøjelse at arbejde med. De er utrolig engagerede og kompetente.
Torben Hald
Direktør
Den grønne sprinttrøje

Som den lille udfordrer til de store mæglerkæder, har det været vigtigt at brugeroplevelsen er i højsædet. Hastighed er blandt andet alpha og omega for en god brugeroplevelse – især på et site hvor at brugerne er afhængige af at få overblikket over en række valgmuligheder. Det har derfor været vigtigt at iklæde Paulun, med den grønne sprintertrøje fra dag 1 af i form af et lynhurtigt website.

Se flere af vores cases

Stad Erhverv

Byens nye superhelt.

STAD Erhverv er et af Danmarks førende rådgivningscentre inden for erhvervsejendomme med kompetente specialister inden for udvikling, vurdering, salg og leje.

For Stad Erhverv er byen ikke blot de mursten den er bygget af. Det er blot rammen. Byen er den ånd som byens borgere og virksomheder skaber. Det fuldender portrættet.

DNA Design fik til opgave at skabe en digital platform, der bygger bro imellem erhvervskunderne via STAD Erhverv.

Et website bygget på et solidt fundament

Stad Erhverv arbejder sammen med Stad Projekt om at gøre byen bedre. Det var derfor vigtigt at de fik bygget hver deres brugerflade, men et fælles og solidt fundament som tager udgangspunkt i byens ånd.

Websitet er derfor super hurtigt, intuitivt og automatiseret i forhold til mæglernes arbejdsprocesser og brugernes behov.

Det gør livet nemt for administrationen, da de via få kliks kan opdatere sager på tværs af alle digitale touchpoints. Samtidig kan brugerne altid stole på, at sagerne er 100% opdateret.

Vi er en aktiv spiller på et aktivt marked – med et stærkt og professionelt kompetencecenter.
Mads Roepstorff
Direktør

Se flere af vores cases

Vi blogger
om det digitale

Blog

Vi er et vidensbegærligt digitalt bureau. Altid nysgerrige, dedikerede og passionerede. Få vigtig viden og indsigt via vores blog.

07. februar 2019 - Anne Mette Stage Olsen

Nudge for good and not evil

Nudging er et genialt værktøj til at motivere dine brugere til at udføre helt specifikke handlinger. Men det skal være det rigtige Nudge, ellers opnår du ikke den ønsket effekt.

11. december 2018 - Senai Solommon

Sådan skriver du overskrifter som Google elsker

Vidste du at 8 ud 10 kun læser overskrifter og ikke indholdet. Hvis overskriften ikke fanger dem, er de altså videre i teksten.

10. december 2018 - Senai Solommon

Hvad bør en UX brugeroplevelse koste?

Historiefortælling og UX design handler om tilvalg og fravalg. Og desto vigtigere budskabet er, desto vigtigere er det, at der bliver lagt tid og sjæl i det.

14. november 2018 - Abdel Seoud

5 gode grunde til at vælge Shopify

Går du rundt med en iværksætter i maven? Har du gået med tanker om at drive en webshop? Her er 5 gode grunde til hvorfor du skal vælge shopify som din webshop løsning.

09. juni 2017 - Linda Y. Hansen

Sådan bliver din virksomhed kampklar på Linkedin

Er du ligesom mange andre virksomheder på LinkedIn uden egentligt at være der? Får din virksomhed og dine medarbejdere ikke det fulde udbytte ud af det? Så læs med her og bliv klædt på til at indtage LinkedIn og alle dets mange features.

16. maj 2017 - Louise Ellermann

Funktionelle animationer

Når vi taler om User Experience (UX) er interaktionsdesign et begreb vi har svært ved at komme uden om. Interaktionsdesign består i at designe interaktive digitale produkter (herunder websites), der skal gøre det nemmere at kommunikere og interagerer med brugerne. Det er en disciplin, der er med til at skabe en mere involverende brugeroplevelse, og det er her, hvor vi i den digitale verden virkelig kan skille os ud fra de mere traditionelle trykte medier.

11. januar 2017 - Senai Solommon

5 vigtige SEO trends i 2017

2017 bliver endnu et spændende år i internetverdenen. Her er vores bud på de vigtigste SEO trends.

30. september 2016 - Janni Eghøj Hansen

10 råd til bedre webtekster

Der er stor forskel på om du læser en tekst på en skærm eller i en avis, men hvordan skriver du bedst til websitet?

27. juni 2016 - Linda Y. Hansen

Hej, du skal være far

Først trækker du på smilebåndet, måske griner du fjoget, efterfulgt af et tomt blik, rysteture og panikangst.

03. juni 2016 - Louise Ellermann

Design en god præsentation

Hvad kan et godt design kan gøre for en præsentations helhedsoplevelse, og ikke mindst hvad et dårligt design kan betyde?

01. februar 2016 - Sajal Sinha

Lets Get Online!

Online shopping and e-commerce are rising in this age of technology, but there are some traditional businesses that are still not marketing their products online.

30. november 2015 - Senai Solommon

Personaer bør sidde på første række i din kommunikationsstrategi

Big data er i den nye digitale alder blevet et populært begreb og værktøj til at segmentere målgrupper og kommunikationsbudskaber. Men alt for ofte glemmer virksomheder at skabe et stærkt fundament i form af en persona-orienteret kommunikationsstrategi.

12. oktober 2015 - Janni Eghøj Hansen

10 tips til en god e-mail markedsføring

E-mail markedsføring er et vigtigt redskab i din markedsføring – lige meget, hvad du sælger. I form af nyhedsbreve kan du effektivt nå ud til din målgruppe uden at sprænge markedsføringsbudgettet. Der er mange muligheder med nyhedsbreve, men der er også en række vigtige faktorer, der kan påvirke dine nyhedsbreves succes.

17. september 2015 - Linda Y. Hansen

Snap for Business – Gode tricks til din Snapchat strategi

Snapchat er for mange virksomheder en uoverskuelig app, som man enten ikke vil eller ikke tør kaste sig ud i. For det er jo noget kun de unge fjoller rundt med, og det er måske også lidt for omfattende at kaste sig ud i…

09. september 2015 - Sajal Sinha

Twitter Bootstrap..ing your website – Advantages and limitations

We have always seen that there is always something new in the “web world” every day. I always ask myself a question before starting my day, “What’s new in the web technology today?”. I’ve been working on numerous websites with thousands of variations in requirements. Let’s explore the things to consider when choosing whether to use Twitter Bootstrap framework or build your website’s frontend from scratch

25. august 2015 - Louise Ellermann

Ikoner med budskaber

Ikoner er et vigtigt element i webdesign til at hjælpe brugerne på vej. Ikke mindst når man taler om responsivt design, så er ikoner på websites blevet en fast del, som fungerer yderst brugervenligt. Men i den seneste tid har nogle af de ikoner, vi møder på diverse sociale medier, fået en ekstra dybere mening, som man ikke havde set komme.

10. august 2015 - Senai Solommon

Gør din virksomhed klar til den digitale økonomi

Den digitale økonomi åbner op for nye muligheder og viser vejen frem til en nemmere levevej, hvor vi som samfund kan drage nytte af hinanden. Om det er vidensdeling, genbrug af ting og sager eller deling af selfies og hashtags. ”Sharing is caring” og lige præcist det emne vil jeg dykke ned i nu.

27. juli 2015 - Linda Y. Hansen

10 Instagram profiler, som vil gøre din dag lidt bedre

Når man arbejder med de sociale medier til dagligt, så opdager man til tider profiler, som efterlader et særligt indtryk eller giver dig følelsen af, at det smukke bliver set og noteret af nogen derude. Det er ret fedt. For hvorfor ikke dele det smukke med os andre, så vi også kan få glæde af det

17. juli 2015 - Abdel Seoud

De første digitale skridt – Dyk ned i fortidens førstegangs handlinger

“That’s one small step for a man, one giant leap for mankind”. Kan du genkende denne sætning? En historisk dag blev foreviget da Neil Armstrong, som det første menneske, fik sat sine ben på månen. Et helt verdensbillede blev lavet om og det umulige blev muligt. Folk tabte kæben og tænkte; “no freaking way”.

01. juni 2015 - Linda Y. Hansen

Godt nyt til digitale shopaholics – Google introducerer en ny købsknap

Et ramaskrig lød der ved Googles sidste udmelding om, at de ”mobiloptimerede websites” ville blive favoriseret frem for de “ikke mobiloptimerede”. Dette betød, at alle de websites, som ikke var mobiloptimerede ville komme bagerst i køen på Googles søgeresultater

26. maj 2015 - Sajal Sinha

Increase your website traffic

Here’s the truth about website traffic, no organization can survive without customers. In this era, every business needs a website. A website can really help you increase the number of customers if you use it right. Let’s talk about the methods that can grow your business by increasing the traffic on your website.

20. april 2015 - Linda Y. Hansen

Cross Channel – Find kunden før kunden finder en anden

“Cross Channel”. Her er der hverken tale om en ny disciplin i Crossfit, eller en ny form for TV kanal. Cross Channel er et populært begreb indenfor e-handel og e-marketing og en effektiv måde, hvor man kan nå ud til mange flere kunder lige præcis på de steder, hvor de befinder sig. Dette blogindlæg vil sætte fokus på, hvordan man bør håndtere sin cross channel-strategi, så virksomhederne får det bedste udbytte.

30. marts 2015 - Louise Ellermann

Hvorfor er det flade design så populært?

Teknologien optager mere og mere plads i vores allerede overfyldte hjem. Derfor har mange i stigende grad erstattet laptoppen og hjemmecomputeren med smartphones og tablets. Det er de færreste, der sidder foran en skærm med en opløsning, som er højere end hvad en tablet kan levere.

24. marts 2015 - Abdel Seoud

5 grunde til at elske Umbraco

“Puha, CMS’et er uoverskueligt! Hvorfor tager det så langt tid?! Jeg giver snart op!” Kan du se dig selv i ovenstående situation? Bliver du irriteret hver gang du skal opdatere din virksomheds website? Så er denne her blog skrevet til dig. Jeg har samlet 5 gode grunde til at skifte dit websites “Content Management System” (CMS), til at køre på en Umbraco løsning.

03. marts 2015 - Senai Solommon

Google chokerer: Måske forsvinder dit website

Google har ikke just været kendt for at være transparente med, hvornår og hvilke opdateringer de foretager sig. Denne gang er de dog meget mere klare i spyttet. Ikke alene har de denne gang ladet offentligheden vide, hvad de har tænkt sig at ændre, men de har også sat en dato på det. Datoen er d. 21. April.

02. februar 2015 - Linda Y. Hansen

5 hurtige til SEO optimering

Der findes mange forskellige måder at komme højere op på Google. Foruden linkbuilding, som jeg har omtalt tidligere, så findes der også SEO optimering. For nogen er det her ikke “breaking news”, men for dem som vil have et hurtigt overblik, så kommer der her 5 hurtige til, hvordan du kan forbedre din SEO strategi. Og før vi går videre, så er SEO en forkortelse af “Search Engine Optimization” – bare lige så alle er med.

27. januar 2015 - Linda Y. Hansen

Flirt med Google via linkbuilding

”Søde Google, søde rare intelligente Google, helt igennem fantastiske Google…”. Ja mange forsøger desperat at fedte for Google, men lige meget hjælper det.

23. januar 2015 - Sajal Sinha

Pros and Cons of Using Website Templates

Choosing whether to create a custom website or use a readymade website template is a critical decision as it can have an important impact on time and budget in terms of development and maintenance. To help you make that decision I have listed the advantages and disadvantages of using a website template.

27. november 2014 - Linda Y. Hansen

Content Marketing – Kom dine kunder i forkøbet

Content Marketing er ikke et nyt fænomen, men ikke desto mindre glemmer mange virksomheder at prioritere deres indhold og deres pull-markedsføring, så målgruppen bliver interesseret og får lysten til at komme til dig. ”Content markedsføring hvad for noget? Mit indhold fejler intet! Det er da totalt spild af tid! Vores produkter taler for sig selv!..”

19. november 2014 - Senai Solommon

Tre gode råd til højere website konvertering

Tænker du over hvorfor dit website ikke er populært? Tænker du over hvorfor du ikke får overbevist brugerne? Føler du dig alene i en digital verden, hvor du ikke er med i overhalingsbanen? Vi giver dig i dette blogindlæg tre tip til at opnå en højere website konvertering.

29. oktober 2014 - Linda Y. Hansen

10 fif til en social mediestrategi som siger spar fem

At vinde på de sociale medier, er som at vinde i et slag poker. Det kræver en vis portion held, men det kræver i den grad også en solid social mediestrategi og en gennemtænkt plan… men hvordan laver man det bedste pokerface på Facebook? Hvordan vinder man brugernes tillid, og hvad får folk til at trykke “like” til lige din virksomhed?

03. oktober 2014 - Sajal Sinha

10 Reasons your website must be upgraded

Let’s start with numbers and statistics of your organisation. How many people visit your website and out of that many people, how many of them contact you? What do they ask when they call you? Do they call to buy your product or to get more information?

18. september 2014 - Frederik Sally

5 bud på webdesign trends i 2015

Jeg tilbringer mange timer dagligt på nettet, og i mit arbejde ligger jeg naturligvis mærke til, hvordan websites er designet. Der sker meget i den digitale verden, og det skifter ofte, men alligevel er der nogle tendenser, som går igen og igen.

11. september 2014 - Linda Y. Hansen

Tips og tricks til de sociale medier

”Face”, ”like me”, ”tweet” og ”hashtag” er blevet velkendte udtryk på de sociale medier og for nogle virksomheder kan det være en jungle at finde rundt i, når man måske ikke er helt med på det sociale beat.

11. august 2014 - Senai Solommon

Brugernes accept af ny teknologi

”Nu skal i se. Der er kommet noget helt nyt på markedet. Det har nye revolutionerende funktioner, det er hurtigere, bedre og det kan meget mere…” Uanset om der er tale om et fysisk produkt, en ny digital teknologi eller begge dele, så findes der forskellige måder at håndtere denne statement på.

26. juni 2014 - Linda Y. Hansen

Gamification — Fun is the Future

“At lære skal være sjovt”. I diskussionen omkring virksomheders kommunikations strategier, digital markedsføring, digital design og User Experience, er det værd at overveje om man som virksomhed skal inddrage Gamification. Hvad er det? Hvordan kan det inddrages? Og hvordan kan det styrke virksomhederne?

16. juni 2014 - Linda Y. Hansen

User Experience Design – Et psykologisk perspektiv på den digitale oplevelse

Begrebet UX bliver brugt i flæng i den digitale diskussion, men hvad betyder det egentligt at være UX friendly? Hvordan definerer vi det? Og hvilken rolle har User Experience design, når vi taler ”menneske” vs. ”Computer interaktioner”? Teknologien hænger tæt sammen med psykologien, fordi brugen af teknologi opfylder nogle basale menneskelige behov.

09. juni 2014 - Frederik Sally

5 tip til bedre indhold på dit website

Et website er meget mere end design og kode. Det er mest af alt indhold – og godt indhold er naturligvis bedst. Du bør gøre dig nogle tanker om, hvordan indholdet skal være på dit website – både hvis du allerede har et website, men især også hvis du skal til at lave et nyt website.

04. juni 2014 - Linda Y. Hansen

Kundeinvolvering: Dine kunder – tur retur

Det kræver lid og tid at skabe kundeinvolvering på dit website. Måske er det lykkes dig at få kunderne ind i “butikken”. De besøgende bruger flere minutter på dit site, ikke fordi at de har problemer med at navigere rundt, men fordi de er oprigtigt interesseret i det indhold som de får tilbudt.

21. maj 2014 - Sajal Sinha

Think Responsive Web Design – Think Business

It started in 2010 when Responsive Web Design (RWD) approached the World Wide Web. Its aim to carve websites and provide a mobility solution became a hot topic in 2013.

06. maj 2014 - Frederik Sally

5 gode grunde til at vælge WordPress

I juli 2013 kørte 18,9% af alle websites i verden på WordPress. Vi giver dig i dette indlæg 5 gode grunde til, hvorfor WordPress i de fleste tilfælde er det bedste content management system.

30. april 2014 - Christian Johnsen

Responsive webdesign – for brugernes skyld

I starten af året 2014 kom hele 30%* af al web-trafik via mobile platforme. Det er derfor blevet vigtigere end nogensinde, at sikre dine kunder en god oplevelse af dit website – hvad enten de besøger det fra en smartphone, en tablet eller fra en helt almindelig desktop computer.

30. april 2014 - Linda Y. Hansen

Et godt webdesign kan mere end at se godt ud

Et godt webdesign skal ikke alene se flot ud. Et godt design bør tage udgangspunkt i din virksomhed og styrke dit brand. Samtidig skal et webdesign være inspirerende, intuitivt og interessant. Det skal øge brugeroplevelsen, skabe interaktion, øge konverteringerne og i sidste ende føre til mere salg

25. april 2014 - Senai Solommon

Brugerindsigt: Er dit website en god forretning?

Betragt dit website som en fysisk forretning. Er det indrettet, så kunderne kan finde, hvad de søger? Tager varerne sig ud fra sin bedste side? Kan kunderne få hjælp og rådgivning, når de har brug for det? Hvis ikke, kan du øge omsætningen alene ved at optimere dit website ud fra din brugerindsigt.

Kontakt

Mød teamet

IDEAS PULL THE TRIGGER,
INSTINCT LOADS THE GUN

Senai Solommon

CEO, strateg & kreativ

senai@dna-design.dk
+45 26 90 98 96

Læs mere

THE BUSINESS BUILDER & STRATEGIST

Senai etablerede DNA Design tilbage i 2007.
Han besidder det forkromede strategiske overblik og rådgiver kunderne på tværs af digitale discipliner så strategi og eksekvering går op i en højere enhed.

Hans mantra er nysgerrighed, vidensbegærlighed, fokus og flid.

Senai har en kandidatgrad i international virksomhedskommunikation fra CBS og er uddannet tekstforfatter hos Tekstlinjen.

INSPIRATION COMES
FROM OBSERVATION

Anne Mette Stage

Art Director

am@dna-design.dk
+45 42 94 40 44

Læs mere

GLOBETROTTING ARTIST & EXPERIENCE DESIGNER

At rejse er at leve. Anne Mette er født og opvokset i Odense, men har boet på fire forskellige kontinenter, i fem lande og endnu flere byer.

Hun bruger sin stærke intuition og sit kreative sind til at skildre kundens visuelle identitet og historie via digitale platforme.

Anne Mette er oprindeligt uddannet designteknolog hos TEKO, men tog efterfølgende mediegrafikeruddannelsen hos Syddansk Erhvervsskole, hvor hun blev hædret med en sølvmedalje – den højeste udmærkelse man kan opnå.

THE DEVIL IS
IN THE DETAILS

Abdel Seoud

Head of Development

abdel@dna-design.dk
+45 28 10 29 59

Læs mere

THE MEDIA ARCHITECT & NINJA

Abdel er den tekniske mediearkitekt. Han forbinder medier, mennesker og digitale universer så det hele går op i en højere enhed.

Han er et teknisk vidunder som siden start 00'erne har udviklet en imponerende lang række digitale platforme i både PHP og .NET. Alt fra CMS systemer, webshops, portaler, E-learning, spil og Apps. Med erfaring kommer knowhow og med knowhow går tingene bare stærkere. Derfor har Abdel fået øgenavnet "Ninjaen".

Abdel har været tilknyttet DNA Design siden 2007 og har en Bachelor i Medialogi fra Aalborg universitet.

MORE FACTS,
LESS OPINIONS

Deniz Güngör

Online Marketing Consultant

deniz@dna-design.dk
+45 28 71 81 00

Læs mere

THE DATA ANALYST & NUMBER CRUNCHER

Han vejleder i strategisk brug af SEM/SEO og kender Google's Adwords og Analytics paneler til fingerspidserne.

Han er manden, der har hovedansvaret for at få vores kunders websites forrest i køen på Google.

Deniz er certificeret hos Google, men har desuden et hav af certifikater indenfor astrologi som han har en særlig forkærlighed for.

Han har desuden en Bachelorgrad i kommunikation og virksomhedsstudier fra RUC.

READ THE WORDS,
FEEL THE ATTITUDE

Sanne Rahbek

Client Manager

sanne@dna-design.dk
+45 28 90 00 96

Læs mere

Tekst på vej

Retur til team

Har du noget
på hjertet?


Vi elsker spændende udfordringer. De tvinger os til at tænke nyt.
Det er dem, der holder os vågne om natten og presser os til at udvikle løsninger ud over det sædvanlige.

Har du en udfordring, du gerne vil dele med os, så kontakt os.